Ryanair kryptis į Berlyną – galvosūkis autobusų įmonėms

Vakar žiemos sezonui Ryanair paskelbė dar vieną maršrutą iš Vilniaus. Šiuo atveju – tai Berlynas. Lietuvos gyventojams ši kryptis tampa gera proga praleisti kelias dienas Vokietijos sostinėje, bet ji įdomi kitais aspektais. Visų pirma, įdomu bus stebėti tarptautinių autobusų įmonių veiksmus. 

berlin.jpg

Iš Vilniaus į Berlyną veža pakankamai daug Ecolines, Eurolines, Simple Express reisų. Aišku, keleiviai Vokietijos kryptimi formuojami ne tik Vilniuje ar Kaune, bet dar Lenkijos ar Latvijos miestuose. Vis vien, galima tikėtis pokyčių šių reisų struktūroje ir kainodaroje. Nors nuvykti į Berlyną autobusu nėra taip brangu, kaina apie 35 Eur, bet ne visi džiaugiasi perspektyva kelionei skirti apie 12 val. Nors, nuimant kepurę prieš autobusų įmones, reikia paminėti, kad komforto lygis autobusuose yra aukštas ir gerokai patrauklesnis, nei Ryanair salone. Bet 1,5 valandos skrydžio visais atvejais nusveria 12 valandų sėdėjimo, tad autobusų įmonėms bus apie ką pagalvoti, kaip neprarasti klientų.

Iš kitos pusės, toks skrydis gali tapti paskatinimu tiems, kas ir taip nenorėjo vykti autobusais. Ir čia galima pradėti kalbėti apie atvykstamojo turizmo potencialą. Jei lietuviai paprasčiau žiūri į tolimas keliones autobusais, tai ne visiems vokiečiams jos yra priimtinos. Dar tais laikais, kai į Berlyną skraidindavo tas pats Ryanair iš Kauno, šiuo reisu atvykdavo nemažai jaunimo iš Vokietijos. Daug jų nebuvo vokiečiai, o pagal Erasmus ar kitokią programą studijuojantys Vokietijoje. Nėra aišku, ar jie būtų vykę autobusais. Galima daryti prielaidą, kad jiems Vilnius ar Kaunas nebuvo tiek patrauklūs, kad savaitgaliui galėtų vykti autobusais į Lietuvą, nes vien kelionė užima nemažai laiko. Šioje vietoje, Lenkijos miestai turėjo daugiau tikimybių sulaukti būtent šių keliadienių turistų, nes paprasčiau sutilpti į laiko rėmus. Ir dabar atkarpa tarp Berlyno ir Lenkijos miestų užima svarbią bei pelningą vietą autobusų įmonių administracijose. Jos ir turėtų sukti galvas ir prognozuoti, kaip keisis keleivių srautai tarp Lietuvos ir Vokietijos. Dar tais laikais, kai skrydis iš Berlyno į Kauną kainavo apie 7 Eur., autobusai kursuodavo, kursuos ir rudenį, bet tai, kad neteks dalies pajamų – faktas.

Daugiausiai, mano nuomone, šioje situacijoje laimi Vilnius, kuris jau dabar gali sau pridėti pliusiuką dėl atvykstančių turistų ir jų leidžiamų pinigų.

4 komentarai “Ryanair kryptis į Berlyną – galvosūkis autobusų įmonėms

      • Įdomu kokia skrydžio kaina. Jeigu Ryanair sumanys akcijas mėtyti už kokius 50-60 EUR į abi puses, manau autobusams bus liūdna. Bet jeigu laikys kainas 100 EUR+ į abi puses, nemanau kad išvykstamasis turizmas klestės, nors vokiečiams gal tokia suma nedaro sunkumų. O akcijų gali būti, nes kiek žinau oro uostai Ryanair už naujus reisus moka. Man sakė, kad už Eilatan pristatytus turistus Ryanair gavo 30 EUR už 1 atskraidintą turistą.

        Patinka

      • Dabar sunku kažką pasakyti dėl kainų, Ryanair su kiekvienu oro uostu derasi individualiai, tad ir kainodara gali būti skirtinga. Manau, reikėtų palaukti, kol viskas susigulės ir tada lyginti. Geriausią Ryanair kainas tikrinti likus 3-6 savaitėms iki skrydžio, nes jie iš anksto deda aukštoką kainą, o paskui, artėjant skrydžiui, koreguoja kainą pagal užimtumą

        Patinka

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s